שלום לכולם,
מה שלומכם היום?
היום אני הולכת לספור ביחד אתכם כמה באמת שוות קופסאות הביוטיבוקס וה-VIP של חודש מאי ולספר לכם את מה שראיתי בקבוצות הפייסבוק בהם הקופסאות מדוברות..
חשוב להדגיש שאני לא מנויה לקופסאות (לא כי אני חושבת שהם לא טובות אלא כי הם לרוב לא פוגעות בטעם ובצרכים שלי ואני מעדיפה לקנות את מה שאני צריכה) ולא ראיתי את המוצרים בלייב ומכך כל התמונות לקוחות מהאינטרנט או מקבוצות בפייסבוק...
נתחיל מקופסת הביוטיבוקס:
המוצר הראשון במופיע בקופסה הוא הבושם לשיער של חברת אמיקה שמתומחר באתרים בין 80 ל-90 שקלים אותו מקבלים בגודל מלא
מה שלומכם היום?
היום אני הולכת לספור ביחד אתכם כמה באמת שוות קופסאות הביוטיבוקס וה-VIP של חודש מאי ולספר לכם את מה שראיתי בקבוצות הפייסבוק בהם הקופסאות מדוברות..
חשוב להדגיש שאני לא מנויה לקופסאות (לא כי אני חושבת שהם לא טובות אלא כי הם לרוב לא פוגעות בטעם ובצרכים שלי ואני מעדיפה לקנות את מה שאני צריכה) ולא ראיתי את המוצרים בלייב ומכך כל התמונות לקוחות מהאינטרנט או מקבוצות בפייסבוק...
נתחיל מקופסת הביוטיבוקס:
המוצר הראשון במופיע בקופסה הוא הבושם לשיער של חברת אמיקה שמתומחר באתרים בין 80 ל-90 שקלים אותו מקבלים בגודל מלא
עוד בטיפוח השיער מקבלים מוצר כולשהו של BIOTOP לדוגמת מסכת שיער המעניקה נפח אשר מתומחרת בכ-110 ש"ח ל-550 מל' ובקופסה מקבלים דוגמית של 20 מל' ששווה כ-5 ש"ח
המוצר הבא בקופסה הוא מסכת בוץ של חברת AHAVA ובמקרה הזה יכולה להגיע או המסכה הכחולה שמיועדת לניקוי עמוק או המסכה הוורודה שמיועדת להבהרה ומתן לחות, לפי אתר הסופר פארם מחיר המסכות 119 ש"ח וגם את המסכה מקבלים בגודל מלא
עוד מקבלים בקופסה מנקה ומרכך מברשות של חברת שוורץ שמתומחר בבתי המרקחת הפרטיים בכ-20 ש"ח וגם הוא מגיע בגודל מלא
מוצר ניקוי נוסף הוא סבון פנים של אלונה שכטר שמתומחר באתר שלה ב-116 ש"ח ל-400 מל' ובקופסה מקבלים 100 מל' כך שמחירו 29 ש"ח...
המוצר הבא שמקבלים הוא מסכת שפתיים של חברת CETTUA שנמכרת בסופר פארם בכ-10 ש"ח
והמוצר האחרון בקופסת הביוטיבוקס הוא לק של סאלי הנסון שמתומחר בסופר פארם ב-12 ש"ח
מכך השווי הכולל של הקופסה כ-280 ש"ח ובסה"כ הקופסה די נחמדה ומאוד צבעונים ומושכת את העין...
אם אני רוצה לחשב אם הקופסה שווה בשבילי מכל המוצרים אני אהבתי את הבושם לשיער, הסבון פנים, הלק ומסכת השפתיים כךשאני מרוויחה מהקופסה שווי של כ-150 ש"ח.. מה שכן אין בה יותר מידי מוצרים קשים להשגה או כאלה שלא נמכרים בסופר פארם/גילטי המוכרים לכולנו...
ונעבור לקופסת ה-VIP
המוצר הראשון שמקבלים בקופסה הוא מסכת שיער של קאווה קאווה שניתן למצוא בחנויות בעלות של 90-100 שקלים ל-500 מל' ובקופסה מקבלים אותה בגודל מוקטן של 250 מל' כך שמחירה כ-45 ש"ח
המוצר הבא שמקבלים בקופסה הוא בושם מוקטן של M.Micallef שמחירו כ-800 ש"ח ל-75 מל' ובקופסה מקבלים דוגמית בגודל 10 מל' ששוויה כ-100 שקלים- לא מצאתי את הבושם הזה בשום אתר ישראלי והמחיר הוא לפי אתרים בחו"ל
עוד מקבלים בקופסה לק של חברת רימל שמתומחר בסופר פארם בעלות של 9.9 ש"ח
גם את המוצר הבא אפשר לרכוש בסופר פארם ומדובר בדיאודורנט של חברת DOVE שמחירו בסופר פארם 14.9 ש"ח
המוצר הבא שמקבלים הוא שקית רשת מכותנה של חברת MARCHA שנכרת בקניונים הגדולים ומחירה 9.99 ש"ח
בנוסף, מקבלים בקופסה אחד מהמוצרים הבאים
מוס ניקוי של חברת Aurarius שלא מצאתי בשום אתר ישראלי ונמכר בחו"ל בכ-720 שח' ל-150 מל' ואיני יודעת מה הגודל שמקבלים בקופסה- אם מישהי יודעת זה מאוד יעזור
או
פילינג של חברת Tresor Rare שגם אותו לא הצלחתי למצוא בשום אתר ישראלי ומחירו באתר בחו"ל 540 ש"ח ל-120 מל' וזה הגודל שמקבלים בקופסה.
או
תרחיץ פנים של חברת Supreme שנמכר באתר של פרימייר בחו"ל בכ-250 ש"ח ל-250 מל' וגם לגביו איני יודעת מה מחירו בארץ (ואם קיים, כי לא מצאתי) ומה הגודל שמקבלים
*אני לא בטוחה שאלה המחירים של המוצרים גם בארץ ואם למישהי יש חנות פרימייר בקניון אשמח שתעדכנו אותי:)
בנוסף, מקבלים בקופסה דפי ממו שעיצב אמן אינסטגרמי ולפי מה שהבנתי מהחברה עלותם 35 ש"ח ולצערי לא הצלחתי למצוא תמונה שלהם בשום מקום..
עוד מקבלים קופון לקניית גבינת ריקוטה שמחירה בחנויות כ-15 ש"ח.. אבל בגלל שזה לא מוצר ממשי קצת קשה לי לספור אותו בשווי הקופסה...
אלו כל המוצרים שמופעים בקופסה ומכך שוויה עולה על 450 ש"ח- כך שמבחינת שווי המוצרים הקופסה היא באמת שווה ובכל זאת הקופסה הזאת עוררה הרבה רעש כי אנשים הרגישו שהיא אינה מספקת...
והאמת היא שבעיניי הקופסה הזאת לא נראית מפתה בכלל ויש בה הרבה מוצרים "לא שימושיים"... ואם זאת, יש בה חשיפה למספר מוצרים שאין אפשרות להשיג בארץ והם פחות מוכרים בישראל שזה לדעתי מעולה...
אני רוצה לציין גם כי חלק מהמוצרים הגיעו בגודל מוקטן ואני חישבתי את מחירם בחלוקה של מחיר למשקל אבל זה אינו החישוב הנכון כי בקניית מוצרים מוקטנים וגודל נסיעות בחנויות לרוב המחיר גבוהה פי כמה ממה שהוא היה אמור להיות בחלוקה של מחיר למשקל...כך, ששווי הקופסה אפילו גבוהה מזה שציינתי!!
והאמת היא שבעיניי הקופסה הזאת לא נראית מפתה בכלל ויש בה הרבה מוצרים "לא שימושיים"... ואם זאת, יש בה חשיפה למספר מוצרים שאין אפשרות להשיג בארץ והם פחות מוכרים בישראל שזה לדעתי מעולה...
אני רוצה לציין גם כי חלק מהמוצרים הגיעו בגודל מוקטן ואני חישבתי את מחירם בחלוקה של מחיר למשקל אבל זה אינו החישוב הנכון כי בקניית מוצרים מוקטנים וגודל נסיעות בחנויות לרוב המחיר גבוהה פי כמה ממה שהוא היה אמור להיות בחלוקה של מחיר למשקל...כך, ששווי הקופסה אפילו גבוהה מזה שציינתי!!
אבל, מאוד חשוב לי להגיד שלדעתי אין בקופסאות האלה שום מטרה להרוויח כסף ושהקופסאות יהיו שוות מאות שקלים.. אלא, לדעתי המטרה היא יותר לחשוף למוצרים פחות מוכרים בשוק ולתת לאנשים להתנסות בהרבה מוצרים דרך דוגמיות... ובגלל זה לחשב את השווי של הקופסאות הוא לא לגמרי הדבר הנכון לעשות (ועדיין החלטתי לעשות אותו בגלל הרעש שנוצר החודש סביב הקופסאות)...
בנוסף, לדעתי התגובות של האנשים לקופסאות קיצוניות מידיי בזה שעל כל דבר מבקשים פיצוי (סליחה אם אני פוגעת במישהו, אבל זאת דעתי האישית).. אז נכון הקופסה לא תמיד "שווה במיוחד" לכולם... והמוצרים לא כל כך שימושיים החודש לחלק מהאנשים אבל יוצא שהם עולים המון כסף (חלקם).. ואולי דווקא בזה הם נפלו החודש כי בעיני עדיף מוצרים טיפה יותר זולים פר מוצר אבל מוצרים באמת שווים מבחינת הצורך בהם והעניין בהם- מעיין מוצרים שהייתי חושבת לקנות בעצמי אם הייתי נתקלת בהם ובגלל זה אני חושבת שכדאי שהם יעשו סקרים ויתנו לאנשים "להחליט" על מוצרים שיופיעו בקופסה...
בנוסף, לדעתי אנחנו משלמים פה גם על חווית ההפתעה- אני לא חושבת שזה קל חודש אחרי חודש במשך שנים לנסות לרצות אותנו הלקוחות במוצרים...
בנוסף, לדעתי התגובות של האנשים לקופסאות קיצוניות מידיי בזה שעל כל דבר מבקשים פיצוי (סליחה אם אני פוגעת במישהו, אבל זאת דעתי האישית).. אז נכון הקופסה לא תמיד "שווה במיוחד" לכולם... והמוצרים לא כל כך שימושיים החודש לחלק מהאנשים אבל יוצא שהם עולים המון כסף (חלקם).. ואולי דווקא בזה הם נפלו החודש כי בעיני עדיף מוצרים טיפה יותר זולים פר מוצר אבל מוצרים באמת שווים מבחינת הצורך בהם והעניין בהם- מעיין מוצרים שהייתי חושבת לקנות בעצמי אם הייתי נתקלת בהם ובגלל זה אני חושבת שכדאי שהם יעשו סקרים ויתנו לאנשים "להחליט" על מוצרים שיופיעו בקופסה...
בנוסף, לדעתי אנחנו משלמים פה גם על חווית ההפתעה- אני לא חושבת שזה קל חודש אחרי חודש במשך שנים לנסות לרצות אותנו הלקוחות במוצרים...
ונעבור למה שהכי הפריעה לי (ואולי בגללה זה דווקא לא ארכוש את הקופסה)- חלק ממנויות הביוטיבוקס קיבלו שפתון של עופרה ללא שום איזכור על דף המידע ובאופן אקראי לחלוטין... וזה כל כך מכעיס שהם עושים את זה ככה!!! כי מי שמזמין את הקופסה רק באמצע החודש (כמו שאני נוטה לעשות) לא יכול ליפול בין האנשים האקראיים כי הם כבר מסיימים את החלוקה של ה"מתנות"....
*אני לא התייחסתי במחיר הקופסאות לעיתון שמקבלים כי תמיד מקבלים אותו, אבל העיתון עולה בדוכנים כ-40 ש"ח....
*אני לא התייחסתי במחיר הקופסאות לעיתון שמקבלים כי תמיד מקבלים אותו, אבל העיתון עולה בדוכנים כ-40 ש"ח....
אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הקופסאות החודש ומה אתם חושבים על הקופסאות האלה באופן כללי...
מקווה שאהבתם את הפוסט וניפגש בפוסט הבא,
ביי
היי לכולם,
השבמחקחברת ביוטיבוקס הגיבה לי על הפוסט וברצוני להציג את תגובתם (ולאור כך בוצעו מס' שינויים קטנים בפוסט):
*****
לפני הכל חשוב להדגיש שאנחנו מתחייבות לתת בכל חודש ערך/שווי כספי של לפחות פי 3 מעלות המארז למנויה – כלומר: לפחות 297 ש"ח ערך מוצרים בביוטיבוקס (לעומת מנוי שעולה 99), ולפחות 447 ש"ח ב"מארז ויפ" (לעומת מנוי שעולה 149 ש"ח).
ועכשיו, לערך המוצרים במארזי חודש מאי 2018:
את VIP- כאמור, אנחנו מחוייבות למינימום של 447 ש"ח, אבל פרסמנו שערך המוצרים החודש יהיה יותר מ-550 ש"ח.
יובהר כבר בתחילת הדברים שכל המנויות קיבלו מארזים המכילים מוצרים בערך העולה על הסכום הזה.
אז זה התחשיב שלנו הפעם -
מוצרים זהים בכל המארזים:
1. מסכת השיער של קאווה קאווה (250 מ״ל): 80 ש״ח.
זה גודל מיוחד, שיוצר במיוחד עבורנו, ובשלב זה אינו נמכר לצרכן. על-פי דיווחי היצרן, אותם גם בדקנו, הגודל הכפול (500 מ״ל) נמכר במקומות שונים (פיזית ואוניליין) תמורת 120 עד 160 ש״ח.
2. בושם אינדיוידואל (10 מ״ל): 149 ש״ח (מחיר לצרכן, לפי היבואן)
שוב, מדובר בגודל מיוחד בפורמט בוטיקי יוקרתי. נכון שבקבוק גדול (75 מ״ל) נמכר בחנויות בוטיק ב-950 ש״ח, אבל כשמדובר בבשמים אי אפשר לחלק את העלות במשקל (-: ככל הכמות קטנה יותר, המחיר היחסי עולה.
3. המוצרים הקטנים יותר: לק של רימל (= 10 ש״ח), דיאודורנט של דאב (= 20 ש״ח), שוברים לגבינות של מחלבות גד (= 19 ש״ח) וסל קניות של מרשה בלרינה (= 10 ש״ח).
4. הפתקיות המעוצבות של עידו גרינברג המוכשר שימכרו בקרוב באונליין במחיר 35 ש״ח.
עד כאן, 319 ש״ח לפי החישוב שלנו.. ועכשיו למוצר ״המתחלף״ בעל הערך המרכזי, מתוצרת פרמייר:
· 30% מהמנויות קיבלו את מוצר מס׳ 1 Supreme exfoliating emulsion בשווי 225 ₪.
· 60% מהמנויות קיבלו את מוצר מס׳ 2 Tresor rare בשווי 465 ₪
· 10% מהמנויות קיבלו את מוצר מס׳ 3 Aurarius Gold element foaming cleanser בשווי 625 ₪
לכך יש להוסיף כמובן גם את ערכו את מגזין ״את״ החדש (מחירו בדוכני העיתונים: 39.90, או במסגרת מנוי מתמשך: 24.90 ש״ח).
כלומר: 90% המנויות קיבלו מארז שערך המוצרים שנכללו בו נאמד ב-569 ש״ח עד 795 ש״ח לפחות!
10% מהמנויות ברות-המזל קיבלו מארז שערכו עולה על 900 ש״ח (!!!)
ביוטיבוקס- כאמור, אנחנו מחוייבות למינימום של 297 ש"ח.
וזה התחשיב שלנו:
1. מסכה של חברת "אהבה " (אחת מתוך שני סוגים אפשריים): החישוב שלנו הוא לפי ערך של 120 ₪ (למרות שבמקומות מסוימים זה נמכר במחיר גבוה בהרבה...)
2. לק של סאלי הנסן – 19 ₪ בסופרפארם (לא במבצע)
3. אמיקה בושם לשיער – 80 ₪ (על-פי אתר החברה)
4. שוורץ קוסמטיקה: מנקה מברשות איפור – 20 ₪ (על-פי היצרן, המחיר לצרכן הוא 29 ש"ח – אם כי ניתן למצוא את המוצר גם ב-20).
5. אלונה שכטר ניקוי פנים (100 מ"ל) – 35 ₪ (על-פי היצרן). לא נכון לחשב ביחס ישר לכמות גדולה יותר.
6. ביוטופ- דוגמית – במתנה.
7. מסכת שפתיים – 12 ₪ (יבואן: סופרפארם)
8. מגזין "את" – 24.90 למנוי חודשי (39.90 ברכישה בדוכני העיתונים.
שווי המארז – 310 ₪.
ואחרי הכל: היצירתיות, המקוריות והמאמץ שאנחנו משקיעות כדי לתת שירות מעולה ולהפתיע בכל חודש מחדש – הן ללא תוספת תשלום (-:
****